My agricultural college

جدیدترین و بروزترین مباحث کشاورزی

اپلیکیشن گل و خانه (قسمت اول)

سیروس هنرور آزاد(siroos honarvar)
My agricultural college جدیدترین و بروزترین مباحث کشاورزی

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

لطفا از تمام مطالب دیدن فرمایید.

اپلیکیشن گل و خانه (قسمت اول)

اگر شما هم در نگهداری گیاهان آپارتمانی مشکل دارید و یا به دنبال اطلاعات کاملی از شرایط نگهداری گیاهان و گل های آپارتمانی هستید، این برنامه را دانلود و نصب نمایید.

اپلیکیشن " گل و خانه " دارای تصاویر با کیفیت و مطالب کامل با توضیحات شیوا جهت همه علاقمندان به گیاهان آپارتمانی و گل های خانگی است.

جهت دانلود میتوانید   میتوانید روی لینک برنامه کلیک نمایید. یا در گوشی خود و در گوگل عبارت " سیروس هنرور " را جستجو کنید و درنتایج روی سایت کافه بازار کلیک نمایید.لطفا هنگام جستجو به آیکن (تصویر گل ) مخصوص این برنامه جهت تشخیص از سایر برنامه ها، دقت فرمایید.

                    

 

                    

 

 

اطلاعات بیش از 64 نوع گیاه آپارتمانی و شرایط و نیاز های آنها با تصاویری کاملا زیبا در این برنامه گنجانده شده است. لطفا جهت ارتقا کیفیت،نظرات خود را نیز در برنامه ارسال نمایید و در صورت رضایت به بقیه دوستان و علاقمندان معرفی نمایید.


برچسب‌ها: سیروس هنرور گل و خانه برنامه گل و خانه اپلیکیشن گل و خانه گیاهان آپارتمانی گلهای آپارتمانی آموزش نگهداری گل های آپارتمانی پرورش گیاهان آپارتمانی برنامه اندرویدی گل و خانه سیروس هنرور گلهای آپارتمانی علایم کمبود گیاهان siroos honarvar

تاريخ : دو شنبه 26 / 11 / 1398 | 12:54 | نویسنده : سیروس هنرور آزاد(siroos honarvar) |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By Slide Skin:.